Webáruház

Minden igénynek megfelelő webáruház

Egy mai korszerű webáruháznak számos kritériumnak kell megfelelnie. Tartalmaznia kell, minden olyan funkciót mely megkönnyíti a vásárlást, figyelemfelkeltő hatással bír, vásárlásra ösztönöz. A keresőoptimalizálásnak, termékmegosztó oldalaknak is fontos szerepe van, hiszen a vevőnek el kell jutnia a webáruházba.

Webáruház készítés elsősorban Joomla- Virtuemart CMS valamint Opencart open source rendszerekkel.

A továbbiakban felsorolunk jó pár funkciót melyek a webáruház összetettségétől függően elengedhetetlenek.

Kuponok
A kuponok használata nagyban fellendítheti webáruházát, vevőcsalogató, figyelemfelkeltő marketing fogás. A kuponkód akár hírlevélben is küldhető az első vevők megszerzésének hatékony eszköze. Melyet a vevő a vásárlás befejeztével használhat fel, mely a végösszegből levonásra kerül, ez lehet akár fix előre megadott összeg, akár a végösszegből számított százalék.

SEO (Search Engine Optimalization), keresőbarát webáruházak
Egy webáruház igen fontos része, hogy a keresők minél hatékonyabban kidobják a vevőnek webáruházunk forgalmazott termékeit.

Google Analytics integráció
A webáruházban elhelyezett kóddal nyomon követhetjük a webáruházunk működését, hatékonyságát valamint forgalmát is, melyből igen komoly hatékonysági mutató készíthető webáruházunk hatékonyságát illetően.

Social Media megosztás
Termékeit a Socia Media hálózatokon keresztül is népszerűsítheti a látogatók vagy akár Ön is egy kattintással megoszthatja a nekik tetsző terméket saját vagy akár ismerős oldalaikon is. pl.: Google+, Pinterest, Iwiw, Facebook vagy Twitter.

Facebook rajongói doboz
A weboldalon megjeleníthető a webáruház facebook profiljának kedvelői, melyből látható mennyien kedvelik az oldalát, webáruházát, termékeiket.

Google Sitemap integráció
Az webáruházát a Google gyorsabban fel tudja térképezni Sitemap használata során

Mobilra optimalizált áruház
Manapság egyre többen használnak böngészéshez, vásárláshoz mobiltelefont, tabletet , ipadot. A kisebb megjelenítő felület miatt a weboldal optimális megtekintéséhez elengedhetetlen feltétel a responsive weboldalak használata, melynek során az oldalon megjelenő blokkok automatikusan a képmérethez igazodva rendeződnek.
Ezen felül lehetőség van hogy a pc való megjelenítéshez képest egy teljesen eltérő template használatára is ezen eszközökön.

Google Adwords
A Google Adwords szolgáltatás használatával a hirdetések új dimenziója érhető el. Lehetőség van a célközösség megválasztására. A webáruházban történt vásárlások után nyomon követhetőek a hirdetések hatékonysága.

Google Remarketing
A remarketing célja, hogy elérje azokat az embereket, akik korábban meglátogatták a webáruházát. A további böngészések során a termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos kifejezések keresésekor jelenhetnek meg a hirdetések.

Facebook hozzászólás modul
Lehetőség van facebookos profilon át a termékekhez megjegyzést, hozzászólást fűzni.

Hírlevél rendszer
A webáruház talán egyik leghatékonyabb, elhanyagolhatatlan eszköze, mellyel lehetőség van új ügyfeleket szerezni, értesíteni a vásárlókat az akciókról.

Termékmegosztó site integráció
A funkció segítségével a legnagyobb termék megosztó oldalakkal kerül összeköttetésbe a boltja. Ezeken keresztül igen nagy mennyiségű látogatót szerezhetnek a webáruházak. Manapság egyre több netes vásárló ezeken az oldalakon keresztül szeretné megtalálni a keresett termékből a meg ideálisabbat. Talán egy új webáruház leghatékonyabb eszköze a feltörésre. Termékenként beállítható, hogy mely termékek jelenjenek meg ezeken az oldalakon. Lehetőség van akár raktárkészlet, vagy bármely más tulajdonság alapján is szűrni a termékek között.
Ezen oldalak nagy előnye, hogy igen nagy mennyiségű minőségi látogatót képesek az oldalunkra irányítani, és a keresőkhöz hasonlóan igen jól tervezhető a költsége. A modul fejlesztése során beállítottuk, hogy azok a termékek is megjelenjenek az oldalon, melyek egyelőre nincsenek raktáron, így sokkal nagyobb igénykört tud a rendszer kiszolgálni. Ilyen oldalak pl: arukereso.hu, argep.hu, kirakat.hu stb..

Intelligens keresőmodul
A beépített keresőnek köszönhetően a webáruházban bárki szabadok kereshet a termékek között, lehetőség van beállítani, hogy a kereső a termék nevében, rövid vagy hosszú leírásában keressen

Kapcsolódó termékek funkció
A funkciónak köszönhetően a termékekhez szabadon kapcsolható korlátlan számú hasonló termék, mely jelzi a vásárlónak, hogy mely termékeket ajánlják a kiválasztott termékhez.

Legújabb termékek modul
Lehetőség van tetszőleges számú legrégebben feltöltött termék megjelenítésére, mely jelzi a vásárlóknak az új termékeket, azt is, hogy a webáruház tartalma dinamikusan változik.

Legnépszerűbb termékek modul
Lehetőség van megjeleníteni a legkeresettebb termékeket, mely alapján a vásárló láthatja mely termékek a legkeresettebbek a webáruházban.

Megtekintett termékek modul
Lehetőség van megjeleníteni a vásárló által megtekintett termékeket, így a vevő könnyen visszatalálhat az általa korábban megtekintett termékekhez.

Kiemelt termékek modul
Lehetőség van a termékeket kiemelni egyetlen kattintással, melyek külön megjeleníthetőek. Ezek a termékek a webáruház "húzó termékei" melyeket célszerű külön a vevők figyelmébe ajánlani.

Termékopciók és változatok
Sok hasonló termék esetén lehetőség van a termékopciók között válogatni, külön termékfeltöltés nélkül. Erre jó példa pl.: egy cipű. póló esetében a méret, szín, melyet egyetlen termékként töltöttek fel, de több méretben, színben is elérhető.

Letölthető termékek
Lehetőség van digitális tartalmak vásárkására, pénz ellenében való letöltésére. pl. e-könyvek, szoftverek.

Gyártó modulok
Amennyiben webáruházában több gyártó termékeit is forgalmazza, a termékek gyártóit külön meg lehet adni termékenként, ezeket ezek alapján szűrhetőek a termékek akár egyéni opciók is megadhatóak gyártónként, pl egyéni a gyártó logóját tartalmazó háttér.

Raktárkészlet szűrő modul
Amennyiben egy terméket több helyen is forgalmaznak közel azonos áron, nagyban döntő szerepe lehet, hogy a termék azonnal elérhető-e a webáruházában, hiszen mindenki legszívesebben már azonnal átvenné a kiválasztott terméket, nem szeretne napokat, akár heteket várni rá. Ezért fontos feltüntetni, hogy a termék raktáron van, így nem kell napokat várni a beszerzésére.

Várható szállítási, postázási dátum modul
Egy másik lényeges kérdés, az hogy mikor érkezik meg a termék postai úton vagy futár által. Sok webáruház tévesen csak a rendelés összesítése végén, a rendelés közvetlen leadása előtt ad értesítést a várható átvételről. Ez szintén nagy befolyásoló tényező lehet, amennyiben egy vevő több webáruház között gondolkodik. Nagy ösztönző hatása lehet annak, hogy a vevő egyből látja, hogy akár már másnap átveheti a terméket.

Kívánságlista
Amennyiben egy vásárlónak megtetszik egy termék, de még nem szeretné azonnal megvásárolni lehetősége van azt kívánság listára rakni, mely később visszanézhető, de akár el is küldhető egy megadható e-mail címre.

Mozgó termékajánló modul
A mozgó és változó termék ajánló modul figyelemfelkeltő hatású a vásárlók számára, lehetőség van egy de akár több termék egyidejű megjelenítésére. A termékek megadott időközönként változnak, így mindig más terméket vagy termékeket jelenít meg a modul.

Kategória ajánló modul
Nem csak terméket de akár kategóriát is ajánlhat a vevők figyelmébe, mely szintén figyelemfelkeltő hatású.

Professzionális szűrési rendszer
Ennek az opciónak a segítségével a vásárló kedvére szűrheti a termékek között, pl ár, gyártó, kategória, raktárkészlet, garancia és bármely más szabadon hozzáadott hasonló tulajdonság alapján is.

Termék összehasonlítás
Sok hasonló tulajdonsású termék esetén lehetőség van összehasonlítani azokat, így a vásárló egy táblázatban egymás mellett láthatja a termékek azonos tulajdonságait. Ez nagyban megkönnyíti a választást.

Termék "pack" modul
Amennyiben egy vevő ajánlatot kér olyan termékekre melyeket egyszerre szeretne megvásárolni az adminnak lehetősége van a termékeket egymás mellett feltüntetni, ideiglenesen packba rendezni, majd elküldeni azt az ügyfélnek. Erre jó példa, pl. ha valaki egy házimozi rendszert szeretne vásárolni erre hozzáértő ajánlatot kér. Erre az admin kiválaszt egy televíziót, egy házimozi erősítőt valamint egy ehhez ideális hangfalszettet, majd ezeket egyetlen linken elküldi a vásárlónak.
pl.: http://mkdiscotechnika.hu/termek_ajanlo?list=860-755-569

Akciós árak időzítéssel
Az értékesítés egyik leghatékonyabb módszere az akció! Akár jelképes, akár valós akcióról beszélünk. Az akciós ár termékenként megadható, lehet az fix ár vagy az eredeti át bizonyos százaléka. Továbbá lehetőség van hogy az akció csak bizonyos vásárlói csoportoknak legyen elérhető. Ezen felül az akció időtartama is megadható, pontos kezdési és végződési dátummal és órával.

Vásárlói csoportok funkció
A vásárlói csoportokkal lehetőség van a vásárlókat csoportosítani, melyeknek bizonyos kedvezmény adható termékenként, ilyen pl.: a törzsvásárlók csoportja, melyekre akciós ár adható meg.
Lehetőség van automatikus csoportosításra, pl ha valaki regisztrál a webáruházba egy "standard" csoportba kerül, de amennyiben a vásárlásainak összértéke meghalad egy beállított összeget, a felhasznló automatikusan a törzsvásárlók csoportjába kerül, melyről a vásárlás után kap értesítést, továbbá rá a törzsvásárlói árak érvényesek.

Termék darabszám kedvezmény funkció
Lehetőség van termékenként beállítani, hogy mely termékekre legyen értényes ez a funkció. Amennyiben a beállított termékek kosárban lévő darabszáma meghalad egy beállított darabszámot a termékekre bizonyos százalékú garancia lép életbe. Ez akár vásárlói csoportokra is beállítható pl, csak törzsvásárlóknak van ilyen kedvezményük.

Termék értékelés, vélemény írása
A termékek alá bárki szabadon leírhatja véleményét, észrevételét a termékkel kapcsolatban, ezzel a vevőt, hogy a termékleíráson kívül extra információkhoz, véleményekhez is jusson a termékkel kapcsolatban.

Dinamikus bannerváltó
A bannernek komoly figyelemfelkeltő hatása van, hiszen általában úgy vannak elhelyezve az oldalakon, hogy a felhasználó azt veszi észre elsőre, nagyban feldobja a weboldal, webáruház kinézetét, dizájnját. A dinamikusan változó bannerrel hatékonyan reklámozhatja weboldala funkciót, termékeit, akcióit, lényegében bármit.

Speciális termék képnagyítás
Számos modern és esztétikus megoldás van a termékképek megjelenítésére, nagyítására. Ez lehet akár egy felugró ablak, vagy az egér rávitelekor megjelenik egy oldalsó ablak a kép megfelelő nagyított részével.

Nyomtatható termékoldal
A termékoldal nyomtatásával a vevő könnyen lementheti magának a kiválasztott termék összes adatát, ezt kis is nyomtathatja.

GYIK modul
A vásárlás során felmerülő gyakran ismételt ugyan azon kérdésekkel senki nem szeret foglalkozni, erre a célra találták ki a gyik funkciót, melyben a gyakran ismételt kérdések találhatóak. Ilyen pl.: a szállítási, fizetési módokkal kapcsolatban, vagy akár a várható szállítási idő, vagy az elállási jog kapcsán felmerülő kérdések.

Egyedi termékjellemzők
Rengeteg féle terméket forgalmaznak a webáruházak, nyílván nincs lehetőség, hogy az összes tulajdonság és extra információnak gyárilag legyen beleprogramozva. Ezért lehetőség van tetszőleges típusú, tulajdonságú és nevű extra mezők létrehozására, melyek termékenként tetszőlegesen kitölthetőek. pl. garancia éveinek, hónapjainak megadása termékenként. Ezek extra tulajdonságok alapján szűrések is megvalósíthatóak. Pl csak a 3 éves garanciával rendelkező termékek jelenjenek meg.

Ingyenes szállítási értékhatár állítás
Lehetőség van a szállítás árát értékhatárhoz kötni, amennyiben a rendelési összérték meghalad egy szabadon, előre beállított összeget, a szállítás ingyenes, egyéb esetben a megadott szállítási díjat adja hozzá a rendelés végösszegéhez.

Termék mennyiségi kedvezmény
Darabszámhoz kötött kedvezmények megadása, ez lehet fix összeg vagy a rendelés bizonyos százaléka is.

Kosár upsell modul
Segítségével még a kosár oldalon is további termékeket ajánlhatunk a vásárlóknak.

Ajándék a vásárláshoz
A vásárlás ösztönzésének egyik kiváló módja, amennyiben a vásárlás után ajándék jár. Ez lehet akár termékhez, akár vásárlási összértékhez kötött.

Párhuzamos kategorizálás
Egy termék több kategóriába is sorolható, így a vevő a terméket több kategórián keresztül is el tudja érni. Ezzel nagyban növelhető a termékkeresés hatékonysága.

Raktárkészlet kezelés
Egy webáruház alap funkciója a raktárkészlet kezelés, melyből kiderül számunkra valamint a vevő számára is, hogy hány darab van készleten az adott termékből. Amennyiben a készlet kifogyott, a termék nem rendelhető, ezzel megakadályozva a teljesíthetetlen rendelések leadását. Alacsony készlet jelzése a webáruház üzemeltetője számára.

Gyártók kezelése
Minden termékhez gyártó rendelhető, akár egy bizonyos gyártó termékei szerint is lehetséges a szűrés. Ez is szintén hasznos funkció, hiszen a legtöbb vásárló odafigyel milyen gyártótól termékeit használja szívesen és bizalommal.

PickPackPont modul
A PickPackPont az egyik legnépszerűbb magyar szállítási módok egyike. Előnye a kötséghatákonysága, a vásárló megadhatja a hozzá legközelebb átvételi pontot, melyre az eladó elküldi a terméket.

Súlytól függő szállítási díjak kezelése
Minden terméknél egyesével megadható a termék tömege, így a rendeléskor a rendszer automatikusan összesíti azokat, majd a megfelelő szállítási sávot mutatja a vásárlónak.

Ország és megye választó modul
Megadható, hogy mely régiókba mennyibe kerül a szállítás, ezt a vevő által megadott szállítási címből fogja kalkulálni a rendszer és a vevő címének megfelelő szállítási díjak adja fel.

PayPal Fizetési lehetsőég
Külföldön és már hazánkban is egyre népszerűbb a PayPal fizetési lehetőség, amely egyfajta átmeneti online pénztárcaként működik, védve a banki adatokat. A modul PayPal profil segítségével használható.

Valutaváltó
Amennyiben webáruházunk többnyelvű, esetleg a beérkezett árúk az eladási valutától elérő valutában érkeznek, a webáruház akár automatikusan a kiválasztott oldal nyelvének megfelelően, akár manuálisan kiválasztva a valutát átváltja a termék árát. A valutaváltás történhet saját beállított árfolyam alapján is, de javasolt a gyári funkció, mely az egyik bank kiadott aktuális árfolyamai alapján számítja.

Többnyelvűség
Egy webáruház lehet többnyelvű, a nyelvek közötti váltás egyetlen kattintással történik. Lehetőség van a termékek szövegének több nyelven való megadására, így nem kell többszörösen feltölteni ugyan azon termékeket, mely csak bonyolítaná a raktárkészlet kezelést is. Az oldalon történő nyelvváltáskor a megfelelő nyelvű termékleírás, terméknév, valamint adatok töltődnek be.

Hatékony adminisztrációs felület
A bolt mindennapi használatához elengedhetetlenül fontos a jól megtervezett, és átlátható, könnyen kezelhető, de ennek ellenére mégis nagy tudással bíró adminisztrációs felület. A termékek kezelése megvalósítható természetesen egyesével, de akár csoportosan is..

Galéria
Minden termékhez célszerű minél több képet feltölteni, így a vásárló kedvére nézegetheti a termékképeket.

Tömeges képfeltöltés
Minden termékhez célszerű több képet is feltölteni, lehetőség van akár pár kattintással, egyszerre többet kijelölve feltölteni

Blog rendszer
Sok webáruház nem csak termékeket értékesít hanem szakmai tanácsokat is nyújt, esetleg új cikkeket oszt meg melyek a termékekhez kapcsolódik. Az ilyen extra tartalmak gyakori feltöltései is nagyban elősegíthetik a keresőkben való előrelépést.

Webáruház értékelő form
Szeretné, hogy véleményt mondjanak webáruházáról? Egy értékelő formon keresztül bárki véleményt írhat és osztályozhatja 1-5ig tartó skálán előre megadott szempontok szerint.

Tömeges termékmódosítás
Egyszerre több, akár az összes termék módosítása gyorsan, egyszerűen excelhez hasonló felületen keresztül. Tetszőlegesen kijeltölt termékek árának egyidejüleges módosítása megadott összeggel vagy százalékkal. Igény szerint csv formátumba exportálhatóak a termékadatok.

Automatikus termék kategória menü felépítés
Termék kategóriák és alkategóriák automatikusan, dinamikusan többlépcsős menübe rendezése.

Automatikus oldalsó termék kategória menü felépítés
Termék kategóriák és alkategóriák automatikusan, dinamikusan többlépcsős oldalsó menübe rendezése. Webáruház termék mirgálás, régi webáruházból termékek importálása.

Külső, népszerűbb weboldal integrációk:
Árukereső, árgép:
Az általunk készített webáruházak teljes mértékben képesek kommunikálni, terméklistát készíteni a népszerűbb termék összehasonlító oldalak számára.

eMag:
Az általunk készített webáruházak képesek kommunikálni az eMag rendszerével, így oda tömegesen termékeket feltölteni.